FANDOM

Grand Theft Auto V  broń podzielona JEST nd Osiem głównych slotów. W przeciwieństwie temat poprzednich odsłon GTA, protagoniści SA w powyżej tygodnia nosic ZE SOBA Każdą broń z każdej kategorii Dodaj. W Bronie MOŽNÁ SIĘ zaopatrywać odwiedzając  Ammu-Nation , podnosząc ja od poległych nieprzyjaciół i funkcjonariuszy Policji, LUB znajdując JA ukryta na mapie. Poniższa lista zawiera w sobie spis dostępnego arsenału w Grand Theft Auto V, ktory dzieki regularnie wypuszczanym darmowym aktualizacjom, żart nieświeże rozszerzany.

 ==Spis treści==

[ Ukryj ]#Pięść i broń biała

  1. Pistolety
  2. SMG i karabiny maszynowe
  3. Karabiny szturmowe
  4. Karabiny snajperskie
  5. Strzelby
  6. broń ciężka
  7. broń rzucana
  8. Inne

Pięść i broń biała  EdycjaEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
bez broni [1] KIEDY Wszystko Inne zawiedzie, zaciśnij pięści i Pracuj z Tym, co masz.
Nóż [2] Aby obustronne, 7-calowe ostrze z wysokowęglowej Stali Idealnie nadaje SIĘ zrobić dźgnięć í pchnięć dzieki ząbkowaniu na grzbiecie.
Pałka policyjna [3] 24-calowa pałka policyjna poliwęglanowa.
Kij bejsbolowy [4] Aluminiowy kij baseballowy ZE skórzanym chwytem. Lekki, ale potężny, Dla wszystkich wielbicieli porządnej młócki.
LOM [5] Ciężki LOM z wysokogatunkowej hartowanej Stali, Która gwarantuje odpowiednią sile argumentów Przy Pracy.
Kij golfowy [6] Typowy Żelazny Kij Do Golfa z gumowaną rękojeścią, Nie trzeba bedzie Wieluniu uderzeń.
Młotek

( Edycja kolekcjonerska i specjalna )

[7] Solidny, wielozadaniowy młotek z drewnianym styliskiem i haczykowatą wypustką. Gdy przejść MASZ, kazdy wygląda Jak gwóźdź.
Butelka

( Pakiet plażowego obiboka )

[8] Niezbyt się skomplikowane i estetyczne, ale Jak Wyskoczy na Ciebie jakis klient z nożem, by sam Raczej nie nie bedzie SIĘ bawił w ELEGANCKIE Rozwiązania. Gdy zabraknie innych opcji, równie dobrze mozesz chwycić za się. Czesc Pakietu plażowego obiboka.
Zabytkowy sztylet

( Aktualizacja Nie jestem hipsterem )

[9] Od jakiegoś Czasu nosisz SIĘ Jak laska-pirat, ale nie nie Masz pasującej Broni? Oto sztylet z ochronnym jelcem.
Siekierka

( Zawartość Ekskluzywna dla powracających graczy )

[10] Dodaj do swojej kolekcji Broni Stara, Dobrą siekierkę. Przyda SIĘ, gdy zacznie ci brakować amunicji.

Pistolety  EdycjaEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Pistolet [11] Typowy pistolet. Pistolet bojowy kaliber 0,45 z magazynkiem na 12 nabojów z mozliwością powiększenia zrobić 16.
Pistolet bojowy [12] Kompaktowy, lekki pistolet półautomatyczny zaprojektowany z Myślą o stróżach prawa i Ochronie osobistej. Magazynek na 12 nabojów z mozliwością powiększenia zrobić 16.
Pukawka

( Pakiet plażowego obiboka )

[13] Aby kieszonkowe cacko PASUJE Do nocnego wypadu na miasto Jak gumki i lakier do włosów. Kosztuje tyle co flaszka w klubie, trudniej Tym trafic niz korkiem od szampana, ale jeśli Już SIĘ Uda, aby kładzie trupem Na miejscu.
Ciężki pistolet

( Aktualizacja biznesowa )

[14] Aby mistrz Wagi ciężkiej wag segmencie pistoletów samopowtarzalnych. Zapewnia ostry trening przedramienia. Cześć aktualizacji Biznesowej.
Pistolet Vintage

( Aktualizacja Nie jestem hipsterem )

[15] Czego potrzebujesz, aby wyróżniająca sie bron. Zabłyśnij w Trakcie napadu oo Tym grawerowanym pistoletem rocznika.
Pistolet przeciwpancerny [16] W pełni AUTOMATYCZNY pistolet o dużej sile przebicia. Mieści w magazynku 18 nabojów z mozliwością powiększenia zrobić 36.
Pistolet 0,50

( Edycja kolekcjonerska i specjalna )

[17] Pistolet o niesamowitej sile przebicia i miażdżącym odrzucie. Mieści w magazynku 9 nabojów.
Paralizator [18] Wystrzeliwuje pocisk z ładunkiem elektrycznym, ktory na jakis Czas ogłusza napastnika. Po oddaniu strzału potrzebuje okolo Czterech sekund na ponowne naładowanie.

Pistolet sygnałowy ( Edycja kolekcjonerska i specjalna )

[19] Zasygnalizuj niebezpieczeństwo LUB pijacką ekscytację. Celowanie w Ludzi moze spowodować niekontrolowany zapłon. Cześć aktualizacji Napady.

SMG i karabiny maszynowe  EdycjaEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Kompaktowy SMG [20] Łączy w sobie kompaktową konstrukcje oo Wysoka szybkostrzelnością (okolo 700-900 pocisków na minutę).
SMG [21] Broń Znana Jako pistolet maszynowy na każdą Okazje. Lekka, z Dobrym celownikiem i magazynkiem na 30 nabojów.
Szturmowy SMG

( Social Club w GTA V )

[22] Lekki i poręczny pistolet maszynowy z pojemnym magazynkiem. Mieści zrobić 30 nabojów wagowo jednym magazynku.
Karabin maszynowy [23] Wielozadaniowy karabin maszynowy łączący surowy wygląd z solidnymi osiągami. Duża moc przebicia na większych dystansach. Bardzo Skuteczny Przeciw licznym grupom.
Bojowy karabin maszynowy [24] Lekki, kompaktowy karabin maszynowy, łączący wyjątkowa poręczność oo Wysoka szybkostrzelnością - perfekcyjny w sianiu zniszczenia.
Gusenberg

( Masakra w Dniu Św. Walentego )

[25] Podkreśl Swój Styl Bronia z Czasów prohibicji, Z której świetnie strzela SIĘ W klimatycznej marynarce wag paski, jadąc Albany Rooseveltem. Cześć Masakry w Dniu Św. Walentego.

Karabiny szturmowe  EdycjaEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Karabin Szturmowy [26] Ten standardowy karabin Szturmowy ma pojemny Magazynek i zachowuje Wysoka celność Przy strzałach z dużej odległości.
Karabinek [27] Przy swojej Wysokiej celności na Duże dystanse i pojemnym magazynku Karabinek JEST niezawodnym narzędziem mordu.
Zaawansowany karabin [28] Najlżejsza wersja karabinu szturmowego kompaktowa, nietracąca Przy Tym na celności i szybkostrzelności.
Karabin Specjalny

( Aktualizacja biznesowa )

[29] Aby uniwersalny karabinek, Który przydaje SIĘ W każdej sytuacji bojowej i łączy precyzję, manewrowość i Niski odrzut. Cześć aktualizacji Biznesowej.
Karabin bezkolbowy

( Aktualizacja Życie na szczycie )

[30] Najnowszy Chiński import z marszu podbija Amerykański Rynek. Ten karabin wyróżnia SIĘ doskonałą ergonomia i Małą Wagą, dzieki czemu strzelec Nie Traci Kontroli nad Bronia podczas prowadzenia ognia ciągłego. Cześć aktualizacji Życie na szczycie.

Karabiny snajperskie  EdycjaEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Karabin snajperski [31] Standardowy karabin snajperski. Idealny na te momenty, gdy potrzebujesz celności na większym dystansie. Do wad należy zaliczyć Długi Czas przeładowania i Bardzo Niska szybkostrzelność.
Ciężki karabin snajperski [32] W zestawie Amunicja przeciwpancerna o duzym kalibrze. Celownik laserowy w standardowym wyposażeniu.
Karabin Wyborowy

( Aktualizacja LTS )

[33] Ta broń załatwi sprawę niezależnie od dystansu. Uniwersalne narzędzie dla prawdziwych młotków. Cześć aktualizacji LTS.

Strzelby  EdycjaEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
strzelba tłokowa [34] Typowa strzelba, doskonała na temat Walki Bliska odległość. Duży rozrzut śrucin rekompensuje Niska celność na dłuższych dystansach.
Obrzyn

( Social Club w GTA Online )

[35] Ta jednolufowa, obcięta strzelba rekompensuje Swój Niski zasięg i Pojemność niesamowitą skutecznością na krótkich dystansach.
strzelba Szturmowa [36] W pełni automatyczna strzelba o Wysokiej szybkostrzelności z magazynkiem na osiem nabojów.
Strzelba bezkolbowa

( Edycja kolekcjonerska i specjalna )

[37] Nie grzeszy szybkostrzelnością, ale nadrabia się niesamowitym zasięgiem i rozrzutem. Zmiata Wszystko na swojej Drodze.
Muszkiet

( Aktualizacja Dzień Niepodległości )

[38] Anglicy podbili Pół Świata za Pomocą muszkietów i kompleksu wyższości. Zakup historyczna broń, na ktorej zbudowano Imperium. Cześć Dnia Niepodległości.
Ciężka strzelba

( Aktualizacja LTS )

[39] Sięgnij po TE broń wtedy, gdy chcesz zrobić Prawdziwy bałagan. Zaleca SIĘ JEJ używać w pobliżu łatwych zrobić wyczyszczenia powierzchni. Cześć aktualizacji LTS.

Broń ciężka  EditEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Granatnik [40] Lekki, kompaktowy granatnik półautomatyczny. Mieści do 10 pocisków.
Rakietnica [41] Przenośna, naramienna broń przeciwczołgowa na pociski Z głowicami wybuchowymi. Bardzo skuteczna broń Przeciw pojazdom oraz duzym grupom napastników.
Minigun [42] Potężne 6-lufowe działko obrotowe w Stylu Gatlinga. Bardzo Wysoka szybkostrzelność (od 2000 zrobić 6000 nabojów NA minutę).
Wyrzutnia fajerwerków

( Aktualizacja Dzień Niepodległości )

[43] Rozkręć imprezę za Pomocą Tej wyrzutni fajerwerków, Która wzbudzi niejedno westchnienie Zachwytu Wsród Widzów. Cześć Dnia Niepodległości.
Railgun

[44] W pełni AUTOMATYCZNY, zasilany bateriami karabin. Idealny dla poszukujących niezwykłej, choc zabójczej Broni.
Wyrzutnia namierzająca

( ( DLC Wesołych Świąt )

[45] Naprowadzana na podczerwień wyrzutnia rakiet. Zaspokoi Twoja Każdą potrzebę, jeśli chodzi o ruchome Cele. Cześć Wesolych Swiat.

Broń rzucana  EditEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Granat [46] Typowy granat odłamkowy. Wyciągnij zawleczkę, rzuć i kryj SIĘ. Świetny zrobić eliminacji zbitych grup napastników.
Bomba przylepna [47] Ładunek wybuchowego plastiku ZE zdalnym detonatorem. Mozna pójść rzucić i wysadzić LUB przyczepić zrobić pojazdu ja rowniez wysadzić.
Mina zbliżeniowa

( Aktualizacja Wesołych Świąt )

[48] Zostaw prezent dla swoich znajomych, podkładając Jedna z Tych wykrywających Ruch min. Mężczyzna opóźnienie aktywacji PO. Cześć Wesołych Świąt.
Gaz łzawiący [49] Granat gazowy świetnie nadaje SIĘ zrobić obezwładniania Grup napastników. Długie wystawienie na dzialanie Gazu Moze Grozić śmiercią.
Gaz BZ [50] Nieznany. Gaz BZ JEST wykorzystywany jedynie w misji  Robotka u jubilera (wariant sprytny).
Koktajl Mołotowa [51] Prosta, lecz Niezwykle skuteczna broń zapalająca. Ten koktajl naprawde ścina z nóg.
Kanister [52] Pozostawia ścieżkę benzyny, ktora mozna podpalić.
Piłka [53] Nieznany. Piłka JEST jedynie wykorzystywana przez  Franklina  podczas spacerów oo  Chopem .
Flara [54] Nieznany. Flara zostaje automatycznie dodana zrobić ekwipunku PO zamówieniu nalotu u  Merryweather zabezpieczeń  w  Grand Theft Auto V . Przy JEJ Pomocy oznacza SIĘ docelowy punkt ataku.
Śnieżka [55] Nieznany. Mozna ja zdobyć jedynie podczas Wydarzenia Śniegu. Po naciśnięciu przycisku interakcji w dowolnym miejscu budowy, nasza Postać zbiera Pięć Śnieżek zrobić naszego ekwipunku.

Inne  EditEdytuj

nazwa HUD oficjalny opis
Spadochron [56] Dziesięć nylonowy spadochron sportowy zapewnia pełna kontrolę W nad kierunkiem i szybkością dzieki odpowietrznikom.
Wykrywacz - Nieznany. Wykrywacz występuje jedynie w Trakcie misji Nieznajomych i Dziwaków dla  Michaela De Santa , o nazwie  Pogoń za Prawda . Korzystanie z niego wyklucza jednak możliwość uzyskania Złotego medalu za stuprocentowe zrealizowanie mil

Więcej z Fandomu

Losowa wiki